سئو > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

سئو

페이지 정보

작성자 Dorthy 댓글 0건 조회 28회 작성일24-08-27 18:29

본문

با اینکه هر روز گوگل و سایر موتورهای جستجو باهوش‌تر شده و بهتر سایتتان را درک می‌کنند. اما هنوز هم نیاز به کمک دارند. گوگل مرتب در حال بهبود الگوریتم‌هایش است تا تجربه جستجوی نزدیک‌تری به کاربر ارائه دهد. اگر شما به گوگل در پیدا کردن محتوایتان کمک نکنید پس چه کسی این کار را خواهد کرد؟ شما باید طوری سایت را سئو کنید که حتی برای یک ربات بسیار قدرتمند مثل Google Bot هم جذاب باشد.

مثلا می‌فهمید چرا استفاده از Tableها در ساختار صفحه منسوخ شده‌اند. یا چرا باید از CSS و JavaScript به صورت بهینه استفاده کنیم. مزیت‌های HTML5 و XHTML را می‌فهمید. می‌فهمید قالب باید تا حد ممکن سبک و بهینه طراحی شود تا سرعت خوبی داشته باشد. اگر طراحی وب سایت سایت را بفهمید سئو سایت برایتان شیرین می‌شود.
رابط کاربری یا UI چیست؟

تگ‌های H یا Heading Tags شامل ۶ تگ می‌شوند که برای عنوان‌بندی مطالب در صفحات وب استفاده می‌شوند. این تگ‌ها به ترتیب اهمیت و اعتبار از اعداد 1 تا 6 دسته‌بندی می‌شوند. یعنی ما تگ‌های H1 ، H2 ، H3 ، H4 ، H5 و H6 را داریم و برای بخش‌های مختلف محتوای سایتمون از این تگ‌ها استفاده می‌کنیم تا یک ساختار بهینه سازی شده از محتوای سایتمون رو به ربات های موتور جستجو ارائه بدیم و به موتورهای جستجو برای درک صحیح معنای محتوای سایت کمک بکنیم.

ارزش آژانس دیجیتال مارکتینگ به‌کارگیری یکی دیگر از انواع ارزش است که همه‌ی ما در گفتگو‌های روزمره آن را به‌کار می‌بریم. در این‌جا سوال کلیدی این است که یک محصول چقدر به کار شما می‌‌آید و برای شما استفاده دارد.
واضح است که Use Value تا حد زیادی ذهنی و نسبی است و هر کس، ارزیابی متفاوتی از آن دارد.
مثلاً طراحی وب سایت ممکن است کسی کیف یا کفش خود را از یک برند بسیار گران‌قیمت بخرد و معتقد باشد که برای طراحی وب سایت او می‌ارزد. این ارزیدن می‌تواند به خاطر لذتی باشد که از داشتن آن محصول می‌برد یا سطحی از کیفیت و طراحی که معتقد است فقط تبلیغات در آن برند وجود دارد و یا این‌که می‌خواهد با آن کیف یا کفش، به همکارانش فخر بفروشد.
به هر حال، همه‌ی این‌ها از جنس ارزش به‌کارگیری یا Use Value هستند.
Use Value با قیمت بی‌ارتباط نیست؛ اما الزاماً هم از آن تأثیر نمی‌پذیرد (فاکتورهای بسیاری باید در کنار Use Value قرار بگیرند تا در نهایت بتوان قیمت را تعیین کرد).
ارزش مبادله‌ای (Exchange Value)

سئو یعنی فرآیند انجام کارهایی که سایت شما را به بهترین شکل ممکن و طبق پارامترهای استاندارد به موتور جستجو معرفی کند.

ارزش مبادله‌ای همان چیزی است که ما معمولاً به عنوان قیمت می‌شناسیم و به آن اشاره می‌کنیم.
وقتی برای یک محصول، مبلغ مشخصی می‌پردازیم یا این‌که آن را با محصولی دیگر تهاتر می‌کنیم، ارزش مبادله‌ای آن مشخص می‌شود.
ارزش مبادله‌ای فقط تابع ارزش به‌کارگیری نیست؛ بلکه فاکتورهای رقابتی بازار هم روی آن تأثیر می‌گذارند. مثلاً افزایش عرضه یا کاهش تقاضا، می‌تواند روی ارزش مبادله‌ای بسیاری از محصولات (نه همه‌ی آن‌ها) تأثیر بگذارد.
ارزش استراتژیک (Strategic Value)

control-arti-blog-0002.webpدر این میان، مدیری که نگاه استراتژیک دارد و به توسعه مدل کسب و کار فکر می‌کند، تصمیم می‌گیرد محصول پنجم را به کلی متوقف کرده و روی توسعه‌ی بازار چهار محصول دیگر (عرضه‌ی آن محصولات در بازارهای جدید) متمرکز شود.
تمرکز چیزی نیست که مستقیماً در صورت‌های مالی منعکس شود و توسعه‌ی بازار هم احتمالاً در کوتاه‌مدت به سود تبدیل نمی‌شود.
پس حذف این محصول، بخشی از سود شرکت را حذف کرده؛ اما هم‌زمان ارزش استراتژیک ایجاد می‌کند.
هر منبع و داشته‌ای، الزاماً ارزش استراتژیک ندارد و چه بسا، نداشتن‌ و کنارگذاشتن آن، مفیدتر از حفظش باشد.
ارزش افزوده (Added Value)teck-seo-blog-pic-ding-001.webp

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


영신프라텍 SITE MAP

영신프라텍(주) | 대표 : 김인규

주소 : 인천 남동구 은봉로 65 남동공단 21B-10L (논현동)

TEL : 032-812-4711 | FAX : 032-812-2531 | E-mail : sales@yspt.co.kr

Copyright © 영신프라텍(주). All rights reserved.   ADMIN

Created By.